Pages

Thursday, May 23, 2013

Today!

Assalamu'alaikum!
Readers .
lama saya tak update blog.
erm, almaklum agak busy dengan macam-macam.
semua rasa nk disumbat dalam kepala.
bak kata bie (peminat tegar The Red Worrior)...

"This is life! Tika ini, di minit2 akhir, pemain-pemain bola sedang bertungkus lumus untuk menjaringkan gol, leloh wey... "

erm, betul jugak....

ok, back to the topic.
hari ini satu hari yang agak meletihkan,
saya, imah dan maisarah merempit ke Pauh untuk attend UniMAP 7 Pillars-EDGE
1st time merempit kesana.
selalu naik bas je..
tapi mmg agak penat.serez.

Kesana- kesini amek cop company,
*erm, dah ala explorace rasa..
lepas amek cop lebih kurang 1pm
kami terus ke library..
amek gambar bagai..

Then, at 3pm sambung talk dgn E&E company..
ok, not bad..
tapi satu solan yang membuatkan aku terdiam,
nak tanya hati.
hati pun tak mampu nak jawab betul.
soalan apa?
secret.

Last sebelum balik,
sempat ke stadium UniMAP..
cantikkk..
nanti adik yang berminat pilihlah UniMAP sebagai tempat pilihan anda.
promote sikit.

ok,
malas nak tulis panjang..
myb boleh tgok2 gambar yg sempat kami snap sepanjang disana.
^^
UniMAP DI HATI



hai!!

Owh, seperti kenal..

Tekun!

Library

Stadium UniMAP

oren untuk saya, kuning untuk kamu, dan coklat untuk dia..

makan besar hari ni

Alhamdulillah atas segalanya Ya Allah..


nota hati: Aku perlu LEBIH TABAH.

sakit.





No comments:

Post a Comment

GUA.com

Tweet