Pages

Monday, October 22, 2012

special post buat Mak dan ayah..

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah..
sekarang agak release..
terasa nikmatnya berada dirumah..
* yep..recentny, agak jarang dirumah...
bermacam agenda perlu diselesaikan diluar..

Alhamdulillah..
so, far segalanya berjalan lancar..
dipermudahkan..
doakan smg sy terus kuat dalam mengharungi jalan ini..
semoga saya dan sahabat2 terus istiqamah dan ikhlas di medan ini.

Alhamdulillah..
saya rasa kuat..
sbb saya tahu ada insan yg sentiasa doakan saya..
MAK dan AYAH
(tp,saya rapat dgn mak lg..^^)
insan yang menjadi sumber kekuatan saya adalah MAK..
if ada kedit,
hari-hari mesej..
xpun kol..
minta doa~

pernah waktu sy sgt rasa down,penat,letih untuk bergerak..
mak lah tempat saya mengadu..
mak pesan:

" letih rehat la dulu. macam tu ujian. sabaq la banyak2. nak dapat segulung ijazah bukanlah mudah. mak hny mampu berdoa. semoga kak kuat semangat dan tabah menempuh segala halangan dan rintangan..semoga kak beroleh keberkatan dan kejayaan yang lebih cemerlang dunia akhirat..amiin"

*bila sy down, saya baca msg ni.."

diakhir perbualan saya akan minta doa MAK untuk saya.
mak ckp...

" mak selalu doakan kakak sejak dari dalam perut lagi"

Allah..

berilah kekuatan padaku untuk aku berbakti kepada kedua insan Mulia ini..
dan berilah kekuatan kepada aku untuk membalas segalanya selagi aku dan mereka masih bernyawa..
dan masukkanlah kami kedalam jannahMU..

Mak, ayah..
kakak sayang mak ayah sgt2..
kakak sentiasa doakan mak dan ayah..
semoga kita tabah..
sungguh ujian ini membuatkan kita lebih bahagia sebenarnya..
kan mak ayah?

:)

2 comments:

  1. eh lupa lak...please follow my blog dear,,,,http://m-is-for-me.blogspot.com/

    semoga saya pun rajin mengupdate blog nih

    ReplyDelete

GUA.com

Tweet