Pages

Tuesday, August 21, 2012

salam eid Mubarak!

Assalamu'alaikum..

salam eid Mubarak!

salam kemenangan buat yang MENANG!

Menang memperoleh TAQWA...


Alhamdulillah..
sekarang sudah 4syawal, saya da mula masuk office...
staff lain masih bercuti,apa boleh buat~student praktikal kan.
but,actually its not a big deal for me...
since my house just 5mins from office,any free time pack all the stuffs and go back laa..:))
and just now, i just going back for my breakfast.. :D
lalala

fried noodles + brownies cake+ tea = i'm full

Alhamdulillah

dan dikesempatan ini
nk wish eid mubarak buat semua

'salam aidilfitri buat semua..
kepada seluruh warga family ...ayah,mak, kakcik,abang,kakyang dan adik  dan saudara mara sekalian...
kepada shbt2 seperjuangan di bumi UniMAP Perlis especially maisarah,rubiatul,k.intan,Nadzimah, kawan sekelas especially GeSAR (Nadzimah,izzati,Mas,mazni dan G-hah)  dan seangkatan dgn nya.
guru-guru yang banyak mengajar saya untuk saya lebih 'hidup'..
murabbi dan murabbiah saya .
dan sahabat2 dan kawan2 yg saya kenal ataupun tidak (mcm pelik ayat nie..)

Sk Sungai korok-1997-2002
SMKA (P) Almashoor 2003-2005
KISAS 2006-2007
Kolej Mara Kuala Nerang 2008-2009
UniMAP, bachelor in Environmental Engineering 2009-2013 (insyaAllah)

dan tidak dilupa..
follower blog (hatiseorangsarah.blogspot.com) , FB (SaRaH Ramli) , Twitter (lulu_sarah)
(walau saya tak kenal anda,tapi ketahuilah post2 anda banyak mengajar saya..jzkk)

jika terkasar bahasa dalam pertuturan atau penulisan..

maaf sgt..Salam eid Mubarak buat semua..:)


1 comment:

GUA.com

Tweet